DARMOWA DOSTAWA OD 299 złMOŻLIWOŚĆ ZWROTU DO 30 DNI!
-KAVALKADE -20% ✓ super okazja!

Reklamacje

Reklamację produktu możesz zgłosić jeżeli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem.

Reklamacje dotyczące produktu

Reklamację produktu możesz zgłosić jeżeli przed upływem 2 lat od dnia otrzymania produktu stwierdzisz, że jest on uszkodzony, niekompletny, wadliwy lub niezgodny z opisem. Jeśli do produktu została załączona gwarancja producenta to szczegółowe warunki gwarancji określone są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Jeśli w karcie gwarancyjnej nie został podany konkretny termin, gwarancja obowiązuje 2 lata od otrzymania produktu.

Twoją reklamację rozpatrzymy i poinformujemy cię o tym w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu.

Masz trzy sposoby na złożenie reklamacji:

  • wyślij do nas maila ze zdjeciem uszkodzonego produktu wraz z dokładnym opisem i potwierdzeniem zakupu na adres internet@pasi-konik.pl. W szczególnych przypadkach możemy poprosić cię o przesłanie produktu na adres sklepu.
  • wyślij reklamowany produkt na adres sklepu. W tym celu pobierz i wypełnij formularz reklamacji przygotowany przez nasz sklep (tekst linkuje do formularza reklamacji) lub napisz reklamację. Pamiętaj, aby uwzględnić wszystkie dane. To znacznie przyśpieszy obsługę twojego zgłoszenia. Wyślij produkt wraz z formularzem reklamacji na adres: Sklep jeździecki PASI-KONIK, ul. Ładna 23, 03-629 Warszawa. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji zwrócimy ci koszty przesyłki.
  • złóż reklamację bezpośrednio w jednym z naszych sklepów stacjonarnych w Warszawie. W tym celu udaj się do najbliższego sklepu PASI-KONIK wraz z reklamowanym produktem. Na miejscu pracownik spisze z tobą formularz reklamacji i przekaże reklamację do rozpatrzenia. Jeśli otrzymany produkt jest pełnowartościowy i chcesz dokonać zwrotu (odstąpić od umowy) zapoznaj się z informacjami dostępnymi tutaj.

Reklamacje dotyczące usług

W sytuacji, gdy reklamacje nie dotyczą bezpośrednio towaru prześlij do nas swoje uwagi na adres internet@pasi-konik.pl

Reklamować możesz:

  • Jakości obsługi zarówno w sklepie internetowym www.pasi-konik.pl jak w sklepach stacjonarnych
  • Jakości serwisu www.pasi-konik.pl
  • Niedoręczenia zamówienia dostarczanego za pośrednictwem kuriera

W przypadku niedoręczenia zamówienia sprawdź w pierwszej kolejności status swojej przesyłki na stronie przewoźnika i jeśli to możliwe skontaktuj się z kurierem. Jeżeli podejrzewasz, że Twoja paczka zaginęła lub została niewłaściwe doręczona poinformuj nas o tym.

Na każde Twoje zgłoszenie otrzymasz od nas odpowiedź.

Adres do odesłania przesyłki:

Sklep Jeździecki PASI-KONIK ul. Ładna 23, 03-629 Warszawa

Masz również możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów.

Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.