Sklep internetowy internet@pasi-konik.pl
GSM internetowy 603 98 88 24

wyszukiwarka zaawansowana
do kasy suma: 0,00 zł
Producenci
FAQ

Najczęściej zadawane pytania 

 

Karta Stałego Klienta

 

Chciałbyś założyć Kartę Stałego Klienta w sklepie stacjonarnym?

 

Trzeba przynieść do nas paragony(lub potwierdzenia transakcji bankowych) na kwotę 800zł. Nie ma limitów czasowych, jednak paragony muszą być czytelne :) Poprosimy wtedy o wypełnienie formularza i wyrobimy Kartę. Otrzymasz 5% stałego rabatu na wszystkie produkty dostępne w sklepach stacjonarnych lub na zamówienie. Kolejnym progiem jest 7% zniżki po wydaniu kolejnych 2500zł.

 

Posiadasz Kartę Stałego Klienta a chciałbyś aby rabat naliczał się też sklepie internetowym?

 

Konieczne będzie założenie konta w sklepie internetowym. Kiedy już takie posiadasz, możesz skontaktować się z nami telefonicznie, mailowo lub przez Facebooka i poprosić o połączenie zniżki stacjonarnej z internetową. Poprosimy wtedy o podanie imienia i nazwiska lub czterech ostatnich cyfr z kodu kreskowego na odwrocie Twojej Karty.

 

Jeżeli chcesz dokonać jednorazowego zakupu w sklepie internetowym bez zakładania konta (oczywiście zamówienia można składać wielokrotnie :) ) – są dwie opcje: kontakt z obsługą naszego sklepu w celu doliczenia rabatu do zakupów lub dopisanie w uwagach do zamówienia swoich danych na które założona jest Karta Stałego Klienta i dopisać prośbę o dołączenie zniżki.

 

 Rabaty i zniżki

Posiadasz konto w naszym sklepie internetowym do którego dopisana jest zniżka a chciałbyś korzystać z rabatu w sklepie stacjonarnym?

 

Konieczne będzie wypełnienie formularza . Dlatego będąc już na miejscu w którymś z naszych sklepów poprosimy o wypełnienie formularza i podanie nazwiska na jakie zarejestrowane jest konto internetowe. Obsługa naszych sklepów połączy zniżki i gotowe!

 

 Sklep Stacjonarny

 

Dlaczego w sklepie stacjonarnym nie ma wszystkich produktów dostępnych w sklepie internetowym?

 

W naszym sklepie internetowym posiadamy niemal 60.000 produktów, które występują w setkach wariantów. Wiele z nich dostępnych jest w rozmaitych kolorach i rozmiarach. Niestety nie jesteśmy w stanie posiadać wszystkich tych produktów w naszych sklepach stacjonarnych. Chętnie zamówimy każdy produkt na indywidualne życzenie klienta.

  

Ile czasu czeka moje zamówienie internetowe z odbiorem osobistym w sklepie stacjonarnym?

 

W momencie kiedy skompletujemy wszystkie zamówione produkty wysyłamy informację na Twoją skrzynkę mailową o możliwości odbioru. Jeżeli po tygodniu zamówienie nadal czeka na odbiór, wysyłamy przypominającego maila z informacją że produkty będą jeszcze czekały przez tydzień. Łącznie na odbiór zamówienia są dwa tygodnie. Na indywidualną prośbę jesteśmy w stanie poczekać jeszcze troszkę :)

 

 Reklamacje

 

Czy zwracać/wymieniać towar można w każdym Pasi-koniku, czy tylko w tym co się kupiło daną rzecz?

 

Zwrotu artykułów, również przecenionychmożna dokonać do 14 dni od momentu zakupu/otrzymania przesyłki. Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty. Możesz je przymierzyć, ale uważaj aby ich nie ubrudzić. Derki proponujemy przymierzać po uprzednim nakryciu konia cienką, czystą derką lub prześcieradłem. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie. Do zwrotu/wymiany niezbędny jest paragon.

 

Jak dokonać reklamacji? Jak wygląda cały proces?

 

Aby zareklamować produkt potrzebny będzie paragon, ponieważ musimy odnaleźć Twoją transakcję w naszym systemie. Jest na nim data która jest niezbędna w formularzu reklamacyjnym. Dzięki niej sprawdzimy też czy produkt podlega jeszcze gwarancji. Dopytamy w jakich okolicznościach wada została wykryta i poprosimy o jej dokładne opisanie. Jeżeli reklamacja zostanie złożona w sklepie przy Grenadierów lub Wilanowskiej czas wysyłki produktu do producenta może wydłużyć się o kilka dni, ponieważ musimy przetransportować go do naszej centrali na ul. Ładnej na Targówku skąd zostanie wysłany w docelowe miejsce. Producenci mają 14 dni roboczych na odpowiedź jaką podejmują decyzję. My niezwłocznie poinformujemy Cię o tym.

 

Rozmiarówka

 

Wiele marek podaje rozmiary butów według angielskiej (UK) rozmiarówki. A jak się to ma do naszej europejskiej?

 

Podajemy odpowiedź na zagadkę :)

 

  Rozmiarówka EU

Akcesoria i sprzęt jeździecki - PASI-KONIK

Wszelkie prawa zastrzeżone

Sklep internetowy Shoper.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl