Sklep internetowy internet@pasi-konik.pl
GSM internetowy 603 98 88 24

wyszukiwarka zaawansowana
do kasy suma: 0,00 zł
Producenci
Reklamacja i gwarancja

Sprzedawane przez nas produkty są fabrycznie nowe. Produkty jakie mamy w ofercie naszego sklepu www.pasi-konik.pl są objęte gwarancją producenta lub dystrybutora, ważną na terenie Polski. W przypadku, kiedy odebrany towar nie działa lub usterka wystąpiła podczas eksploatacji, należy skontaktować się z naszym sklepem wysyłając e-mail na adres internet@pasi-konik.pl. W treści e-maila należy podać rodzaj dowodu zakupu (paragon czy faktura), numer zamówienia z naszego sklepu, imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego, opis usterki oraz zdjęcia uszkodzonego produktu. Możecie Państwo również pobrać i uzupełnić nasz formularz reklamacyjny i przesłać go do nas na maila wraz ze zdjęciami uszkodzonego/wadliwego produktu. Po otrzymaniu e-maila skontaktujemy się z Tobą w celu rozwiązania problemu.

Wzór formularza reklamacji można pobrać tutaj. 

Możecie Państwo również wysłać do nas reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Paczki proszę kierować na adres sklepu internetowego: PASI-KONIK S.C. ul. Ładna 23, 03-629 Warszawa. Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt. Ważne abyś wybrał/wybrała pewny sposób dostarczenia przesyłki - np kurier lub paczka pocztowa z potwierdzeniem nadania. Chcemy uniknąć sytuacji gdy paczka zaginie na poczcie. Nie wysyłaj do nas paczek "za pobraniem". Nie mamy możliwości odbioru takiego zamówienia oraz musimy sprawdzić zawartość przesyłki i reklamowanego produktu i dopiero wtedy poinformuje Ciebie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostaje naprawiony lub wymieniony na nowy (pełnowartościowy) a jeżeli nie będzie to możliwe zwrócimy Ci równowartość ceny produktu. Istnieje również możliwość obniżenia ceny i zwrócenia różnicy, jeżeli razem uzgodnimy warunki reklamacji. 

Reklamacje dotyczące braków ilościowych bądź uszkodzeń mechanicznych w przesyłce będą rozpatrywane tylko i wyłącznie jeżeli w obecności kuriera został sporządzony raport szkodowy.

Akcesoria i sprzęt jeździecki - PASI-KONIK

Wszelkie prawa zastrzeżone

Sklep internetowy Shoper.pl

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl